loading...
ایران گیرین IRAN-GREEN.RZB.IR
یاسین خادم بازدید : 61 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

متن آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار :

رو به روی من نشستی ساکتی مثل همیشه

حرفات و به من نمیگی اما اینجوری نمیشه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

♫♫♫♫♫♫

حرف من عوض نمیشه هی نگو که از تو دورم

من از هیچی نمی ترسم بذار بشکنه غرورم

آخرش اینه که اسمم روی عشق تو بمونه

با تو بشینم همه عمر توی خونه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

عضویت در گروپ

MP3 – 320

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

MP3 – 128

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام به شما بازدید کننده ی عزیز (IRAN-GREEN) محیطی ایمن و آرام برای شما فراهم کرده است. به دلیل به روز بودن سایت شما میتوانید از تمامی صفحات دیدن فرمایید. با تشکر(مدیریت وبسایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از نحوه ی پیشروی سایت راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 850
  • بازدید ماه : 1,719
  • بازدید سال : 8,209
  • بازدید کلی : 36,734
  • کدهای اختصاصی