loading...
ایران گیرین IRAN-GREEN.RZB.IR
یاسین خادم بازدید : 50 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام دلخوشی :

 

انتظار جواب ازت ندارم همین که می شنوی خودش یه دنیاست

 

این گل ها رو به خاطر تو چیدم اینا مال تو با تموم احساس

 

من که کسی به جز خودت ندارم منو نذار تو این چشم انتظاری

 

ازم قبول کن این گل و می دونم تو نیازی به این چیزا نداری

 

این منم که دل خوشیم فقط تویی نگیرش از من

 

مثل من خیلیا پشت در این خونه نشستن

 

حرفایی که روم نشد بهت بگم نوشتم اینجا

 

این گل ها امید به دست های پر احساس تو بستن

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام دلخوشی

 

♫♫♫♫♫♫

 

هیشکی نمی تونه تو رو ازم بگیره

 

جز تو قلب من از همه دنیا سیره

 

نا امیدم نکن که دلم می گیره

 

هر شب دلم پر میشه از بی قراری

 

نکنه یه سالی تنهام بذاری

 

نا امیدم نکن که دلم می گیره

 

این منم که دل خوشیم فقط تویی نگیرش از من

 

مثل من خیلیا پشت در این خونه نشستن

 

حرفایی که روم نشد بهت بگم نوشتم اینجا

 

این گل ها امید به دست های پر احساس تو بستن

 

این منم که دل خوشیم فقط تویی نگیرش از من

 

مثل من خیلیا پشت در این خونه نشستن

 

حرفایی که روم نشد بهت بگم نوشتم اینجا

 

این گل ها امید به دست های پر احساس تو بستن

 

عضویت در گروپ

 

 

MP3 – 320

 

Siavash Ghamsari – Delkhoshi

 

MP3 – 128

 

Siavash Ghamsari – Delkhoshi

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام به شما بازدید کننده ی عزیز (IRAN-GREEN) محیطی ایمن و آرام برای شما فراهم کرده است. به دلیل به روز بودن سایت شما میتوانید از تمامی صفحات دیدن فرمایید. با تشکر(مدیریت وبسایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از نحوه ی پیشروی سایت راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 373
  • بازدید سال : 6,863
  • بازدید کلی : 35,388
  • کدهای اختصاصی