loading...
ایران گیرین IRAN-GREEN.RZB.IR
یاسین خادم بازدید : 56 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

شهر آیینه دار میشود با یک گل / پروانه تباه میشود با یک گل
گفتند : نمیشود ، ولی میبینید / یک روز بهار میشود با یک گل

*****

بی وفایی کن وفایت میکنند / با وفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست / مهربان باشی رهایت میکنن

*****

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو غم را با هزار بدبختی خوابانده ام

*****

صه ها بر من گذشت تا بدانم کیستم / سرگذشتم هرچه بوده من پشیمان نیستم
من اگر سردار عشقم یا که پاکباخته ام / سرگذشتم را به دستان خودم ساخته ام

*****

يه طرح جدید : (گلبولای سفیدم فدای میکروبای وجودت)

*****

شب را تو سیاه گفتی و همچنین روز را سفید
شاید سفید ترین لحظات را در شب سیاه داشته باشی...

*****

روزانه هزاران انسان به دنیا میان....
اما انسانیت در حال انقراض است

*****

تا توانی رفع غم از چهره غمناک کن/در جهان گریاندن آسان است/اشکی پاک کن.

*****

دگر از وحشت مرداب خودم دلگيرم، ،من اگر بركه صفت ماندم و دريانشدم،،مگذاريد دگر بر سر راهم تله اي،من خودم بي تله در دام خودم زنجيرم...

*****

چایـت را بنوش
نگران فردا نباش
از گندمزار مـن و تـو
مشتــی کاه می ماند
برای بادهـا...

*****

نتیجه ی دنیا چیز های نیست که جمع می کنیم قلبهای است که جذب میکنم

*****

به سلامتي بي سوادي كه وقتي گفت عشق چهار حرفه همه مسخرش كردن،برگشت گفت (ر ف ي ق ) عشقه

*****

مهم نيست که از بيرون چه طور به نظر ميام !
کسايي که درونم رو مي بينند ؛
برام کافيند ....
براي اونهايي که از روي ظاهرم قضاوت مي کنند ، حرفي ندارم !
همون بيرون بمونند ، براشون کافیه...!!!

*****

برای عاشقی از نسل آدم......دو چشمت خوش ترین پیغام عالم...تمام ارزوهایم همین است...نبینم در نگاهت ذره ای غم...

*****

سلامتی رفیقائی که تلخ میخورن شیرین صحبت میکنن.....سلامتی خودمون همیشه تو سینمون حبس میکشیم ولی افسوس ملاقاتی نداریم...به سلامتی پاک کن که برای اشتباه دیگران خودش کوچیک میشه....و دست اخر میزنیم به سلامتی تو که وجودت یعنی آزادگی...صداقت...افتخار...

*****

هركس يه گمشده اي داره!!تاگمشدش رو پيدانكنه آروم نميشه!!(سهروردي)

*****

کــــــــــــاش منم مخــــــــاطب خاص داشتم ....
کــــــــــــاش منم مخــــــــاطب خاص کسی بودم ...

*****

گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ...
ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ...
ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ

*****

رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک...

*****

آدمها مي توانند آدمها را دوست داشته باشند
به شرطي كه آدمها بعد از دوست داشته شدن
آدم بمانند....!

*****

آدم دوس داره گاهی غرق شه..
غرق شدن همیشه تو آب نیست..
تو غصه نیست..
تو خیال نیست..
آدم دوست داره گاهی تو یه آغوش غرق شه...

*****

هر وقت زندگی یه ضربه بهت زد ، آروم لبخند بزن و بهش بگو :
” جوجه ! همه زورت همین بود !؟

*****

تا به کی شکوه ز بی مهری صیاد کنی باشد آن روز که از کنج قفس یاد کنی
(شررخراسانی)

*****

ديشب با بارون مسابقه دادم اون باريد و من گريه كردم، باهاش از تو حرف زدم اون دلتنگ خورشيد شده بود و من دلتنگ تو....

*****

حوایی!!!
خـ ـوش بـ ـه حالـ ـت آدم ...
خـ ـودت بـ ـودی و حوایـ ـت ...
اگـ ـرنه حـ ـوای تـ ـو هـ ـم ...
هــوایـ ـی مـ ـیشـ ـد ...
و خــوش بـ ـه حالـ ت حـ ـوا!
تـنها حــوای زمـ ین تــو بـ ـودی...
وگرنه آدم هـ ـوای حـ ـواهایی دیـ ـگر داشت!

*****

خدايــــــــــــــــــا ...
به فيل من آلزايمر عنايت فرما...
تا ديگر ياد "هندوستان" نکند!

*****

اگر شب هنگام کسى را در حال گناه دیدى فردا به چشم گناهکار به او نگاه مکن؛
شاید، سحر توبه کرده باشد.
(امام على (ع))

*****

بــرخی آدمها به یــک دلیل از مــسیر زنــدگی مــا می گــذرند :
بـه مــا درسهایی بــیامــوزند کــه اگــر می مــاندند هــرگز یــاد نــمی گــرفتیم ...

*****

به نام خدایی که دغدغه “از دست دادنش” را ندارم...

*****

پیراهنی که بوی تو می داد ؛ در آوردم حالا بگو با تنم چه کنم !

*****

همیشه تاریکی کریه نیست !
آبروی نور را برده این خيانتِ روشن...

*****

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست...
هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود؟؟؟

*****

خدایا پشت حصار تکرار خطاهایم بنویس «جوانی»

*****

تمام لحظه ها زيبا هستند اين توئي که بايد پذيرنده باشي و آماده تسليم تمام لحظه ها سرشار از نعمت اند اين توئي که بايد توانائي ديدن داشته باشي تمام لحظه ها با نيايش همراهند اگر همه را با سپاسي ژرف بپذيري هيچ مشکلي پيش نخواهد آمد.

*****

و نگاه های تلخ یک شهر را تحمل میکنم ...
مجنون میشوم...
شبانه تلو تلو میخورم...

*****

" تو " نباشی همین است.......
اینجا ، گم میشوم لابه لای ِ دیوار های سنگی ...

*****

ميدوني مشكل ما كجاست؟!
اونجا كه وقتي با كسي تموم ميكنيم
خيلي بيشتر دربارش فكر ميكنيم، تا وقتي كه باهاش بوديم...!

*****

از اینکه بگویی: "دوســـتت دارم"
هرگز خجالت نکش
برخی واژه های کوچک
بـه اندازه ی یک انفجار بزرگ
تا ثیر گذارند...!!

*****

بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن: من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم!!
بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که... از بقیه خـیلی بدترن...!!

*****

زمانی از دوچرخه، زمین می افتی که
فراموش کنی رکاب بزنی،
زندگی نیز این چنین است ...!

*****

در دعا کردن باید مانند کودکی باشی که شب را به راحتی می خوابد، چون اطمینان دارد که صبح، چیزی را که از پدرش خواسته آماده است.

*****

چیزهایی در زندگی هست که برچسبی روی خود دارند، با این مضمون:
" تو قدر مرا نخواهی دانست، مگر اینکه مرا از دست بدهی و دوباره به دست بیاوری."

 

منبع:ایران گیرین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام به شما بازدید کننده ی عزیز (IRAN-GREEN) محیطی ایمن و آرام برای شما فراهم کرده است. به دلیل به روز بودن سایت شما میتوانید از تمامی صفحات دیدن فرمایید. با تشکر(مدیریت وبسایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از نحوه ی پیشروی سایت راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 6,924
  • بازدید کلی : 35,449
  • کدهای اختصاصی