loading...
ایران گیرین IRAN-GREEN.RZB.IR
یاسین خادم بازدید : 62 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

یك سایه درگیر تماشا كردنم بود

وقتی كه من سرگشته و درمانده بودم

در غربتی بازیچه ی بیهوده بودن

من فصل پایان دلم را می سرودم




یك سایه درگیر تماشا كردنم بود

وقتی كه من با اشك پیمان می نوشتم

همخانه بودم با غمی تلخ و نفسگیر

وقتی كه از شوق تداوم می گذشتم




در قعر چشمانم سكوتی لنگر انداخت

گویی كسی از من مرا دزدید و گم شد

اینگونه در شهر تو از غربت سرودن

یك فصل نو در دفتر احساس می شد




در شهر تو من بی تو در سوگ غرورم

بر انتهای زنده بودن هم رسیدم

گشتم ولی در شهر تو حتی حضوری

از نام تو. . . از سایه ی روحت ندیدم




"شاید بیایی" واژه ای بیگانه تر شد

در بستر قاموس گنگ باور من

آن لحظه ی پر واهمه تأثیر می كرد

بر اقتدار لحظه های دیگر من




من فصل پایان دلم را می سرودم

در ازدحام آنهمه بغض و گلایه

راهی شدم با عزم ِ از تو دل بریدن

در كنج دل اما پی ِ ایمان و آیه !

منبع:ایران گیرین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام به شما بازدید کننده ی عزیز (IRAN-GREEN) محیطی ایمن و آرام برای شما فراهم کرده است. به دلیل به روز بودن سایت شما میتوانید از تمامی صفحات دیدن فرمایید. با تشکر(مدیریت وبسایت)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از نحوه ی پیشروی سایت راضی هستید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 906
  • بازدید ماه : 1,775
  • بازدید سال : 8,265
  • بازدید کلی : 36,790
  • کدهای اختصاصی